Po úspešnej zimnej sezóne sa Tatry chystajú na leto
Horské strediská v Jasnej a Vysokých Tatrách bez započítania Štrbského Plesa navštívilo počas uplynulej zimy takmer 680.000 turistov. Podľa marketingovej riaditeľky prevádzkovateľskej spoločnosti Tatry mountain resorts (TMR) Kataríny Šarafínovej to p
„Naše konsolidované výnosy vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím spred roka o viac ako polovicu a prekročili hranicu 21 miliónov eur,“ spresnil predseda predstavenstva TMR Bohuš Hlavatý a zdôraznil, že sa pozitívne prejavili pokračujúce investície do infraštruktúry tatranských stredísk, budovania lanových dráh, technického zasnežovania zjazdoviek, ubytovania, stravovania a ďalších doplnkových služieb.
Na historicky jednu z najúspešnejších zím chcú podľa neho Tatry nadviazať i počas blížiaceho sa leta. „Sezónnu ohraničenosť pomôže výdatne preklenúť a vyvážiť nedávne pričlenenie akvaparku Tatralandia do nášho portfólia,“ vysvetlil s tým, že výhodné spojenie hôr a vodnej zábavy je zmyslom aj užšej spolupráce TMR s popradským akvaparkom.
„Stojíme na prahu letnej sezóny. Aktívne sa pripravujeme predovšetkým na prázdninové obdobie. V Nízkych i vo Vysokých Tatrách bude v znamení ponuky atraktívnejších kombinovaných produktov so zámerom udržať pozitívne trendy uplynulej zimy a prilákať čo najviac dovolenkárov na dlhší pobyt v slovenských veľhorách,“ dodal Hlavatý.
Zdroj: TASR