Monika Vengrínová Rôzne

Informačná kancelária sa sťahuje do centra: Stane sa príspevkovou organizáciou mesta

Od 1.júna sa Mestská informačná kancelária (MIK) sťahuje do nových priestorov Kina Tatran na Nám.sv.Egídia a zároveň sa stane príspevkovou organizáciou mesta. Má sa tak priblížiť väčšiemu počtu návštevníkov, ktorí tu nájdu fundované informácie, či darčekové predmety.

Ilustračný obrázok k článku Informačná kancelária sa sťahuje do centra: Stane sa príspevkovou organizáciou mesta
Zdroj: TASR

„Hlavným zámerom mesta pri sťahovaní Mestskej informačnej kancelárie z Domu kultúry bolo sprístupniť ju väčšiemu okruhu návštevníkov mesta a zároveň urobiť všetko preto, aby mala možnosť naplno a bez obmedzení sa venovať takej činnosti, ktorá pre nich bude ústretová,“ vyjadril sa hovorca mesta Marián Galajda.

V MIK kúpite vstupenky i mapy

MIK tak rozšíri predmet svojej činnosti a okrem poskytovania informácií o meste a regióne, kultúrnych, športových a spoločenských podujatiach, či aktuálnej ponuke cestovného ruchu, bude spolupracovať i na tvorbe propagačných materiálov a zabezpečovať prezentáciu mesta na výstavách a veľtrhoch cestovného ruchu.

V informačnej kancelárii si tiež budete mať možnosť zakúpiť vstupenky na kultúrne, športové a spoločenské podujatia organizované mestom a inými organizáciami. Jej úlohou takisto bude zhromažďovať, spracovávať a vytvárať komplexnú databázu informácií v oblasti cestovného ruchu. Poskytovať tiež bude reklamné a marketingové služby, predávať propagačný a informačný materiál o Poprade a jej súčasťou bude i administratívna a vydavateľská činnosť.

Počiatočné náklady sa vyšplhajú na 93 tisíc

„Som veľmi rád, že vznikla táto organizácia, pretože informačné centrá, kde turisti dostávajú fundované informácie, patria do každého mesta. A bol by som veľmi rád, keby informačná kancelária spolupracovala i s univerzitami, kde sa vyučuje cestovný ruch, aby toto centrum naozaj špičkovo fungovalo,“ myslí si Rudolf Kubus, poslanec Mestského zastupiteľstva Poprad.

Na stavebné úpravy kina a bezpečnostný chod kancelárie schválili mestskí poslanci 36 tisíc eur, ďalších 33 tisíc odklepli na fungovanie kancelárie v roku 2014, kam patria mzdy zamestnancov, odvody, nájom, energie, nákup materiálu, zabezpečenie darčekových predmetov, máp a pod. Za účelom presťahovania kancelárie z domu kultúry na námestie poslanci schválili 24 tisíc eur z rozpočtu na interiérové úpravy priestorov a technologické vybavenie.

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM